Genital Gençleştirme

Lazer Tedavisi ile Ameliyatsız Genital Gençleştirme

Ülkemizde milyonlarca kadın vajinal sorunlar yaşıyor ve özellikle özel bölgesinde doğum sonrasında değişiklikleri fark ediyor. Çoğu kadın hafif semptomları görmezden gelse bile veya bunlarla başa çıkabileceğini düşünse bile oluşan yıpranma sonrası partnerini hissedememe, idrar kaçırma, vajinal yanma, kaşıntı ve ağrılı cinsel ilişki gibi konularda tedaviye başvururlar. Özellikle son on yılda, birçok kadın bu sorunlara cevap bulabilmek için doktorlara ulaşıyorlar. Farklı çözüm yolları sunulmasına rağmen, ameliyatsız bir seçenek olan ve lazer ışınıyla sorunları çözümleyen “Monalisa Touch”, favori uygulamalar arasında yer alıyor.

Monalisa tedavisi, sorunların çözümlenmesinde son derece aktif ve etkili bir çözüm sunuyor. Diğer prosedürlerin aksine, bu yeni lazer tedavisi anestezi gerektirmiyor ve hastalar birkaç gün içinde cinsel aktivitelerine geri dönebiliyorlar. Monalisa uygulamasında lazer sistemi kullanılıyor ve lazer vajinal dokuyu hafifçe uyararak, daha fazla kollajen üretmesine ve dokunun güçlendirmesine yardımcı görev üstlenerek çalışıyor. FDA onaylı bu cihaz, 2004 senesinde onaylamış ve birçok kadın az evvel bahsettiğimiz sorunlarına iyi geldiğini ve cinsel yaşantılarında özellikle iyi geri dönüşler aldıklarını akademik yayınlarla teyit etmişlerdir. Monalisa 10 dakikalık bir dizi oturumla, vajinal kuruluk veya tahriş, esneklik kaybı, vajinal ağrı ve idrar kaçırma gibi bir dizi semptomun hafifletilmesinde inanılmaz derecede etkilidir. Seansları ve aralıkları mevcut durumunuza göre doktorunuz belirliyor. Uygulama sırasında cihaz vajinal epitele doğrudan binlerce minik enerji ışını gönderiyor ve bu da vajina duvarlarına kan tedarikini sağlayarak, daha fazla su, sağlıklı hücrelerin yeniden oluşumu, vajinal doku bütünlüğünün yeniden oluşması ve bölgenin elastikiyetinin gelişmesini sağlıyor.

EĞER SİZİN DE;

• Vajinal Kuruluk
• Esneklik Kaybı,
• Pigmentasyon Sorunu
(Vajinada Kararma)
Genişleme, Gevşeme
• İdrar Kaçırma,
• Ağrılı Birleşme,

gibi sorunlarınız varsa, Monalisa Touch uygulaması ile çözüm yoluna gidebilirsiniz.